Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на тоци - таблото не свети

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба на тоци - таблото не свети

    Преди 3 дни се качвам в колата ,слагам ключа и само светна таблото и угасна.
    Подадоха ми ток и запали веднага.
    Минах 300 км на 3 -4 пъти и вс беше наред /до преди 1 час /
    Не съм я карал от около 24 часа . Слагам ключа и същия номер /не се вкл нищо/.
    Подават ми ток ,пак нищо,слагам нов акумулатор светка навигацията но таблото НЕ, УЖАС / В Крайморие съм уж на почивка а то !!!/
    Някакъв съвет !?!?

    ---------- Post added at 20:22 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

    Има ли смисъл да ми пращат 2 рия ключ при положение ,че не се вкл на контакт дори при зареден акумулатор?

    ---------- Post added at 20:29 ---------- Previous post was at 20:22 ----------

    Забравих да спомена за странен шум ,след като извадя ключа от таблото /наподобяващ парното след като изкл. двг./, спира за 20 секунди и пак започва.
    Last edited by Lunov; d.m.y г., 00:00.
    Alfa Romeo 159 JTDm
    Alfa Romeo 155 TS

  • #2
    Тая кола да не е цял ден на пек?

    Ако цял ден я блъска това слънце я премести някъде на сянка.

    Пробвай вечер по късно към 0.00 часа когато е изстинала от напичането ако цял ден е била на слънце.
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

    Comment


    • #3
      Прав си , цял ден стои на една поляна направо я сцепва слънцето !!!
      Мислиш ли , че може да е от това ?
      Last edited by Lunov; d.m.y г., 01:00.
      Alfa Romeo 159 JTDm
      Alfa Romeo 155 TS

      Comment


      • #4
        Не знам, ама моята вчера след 4-5 часа на слънце не искаше да запали.Светва таблото муша ключа, чакам малко и натискам бутона и тя гасне и така 2 пъти.Това на свободна скорост.След това гледам нещо пише на таблото и при третият път натискам и съединител и тя взе че запали.


        Ама да знаеш при +35 градуса на слънце става сигурно +40 градуса, датчици и всичко вътре се побърква.Паркирай я на сянка или пък преди да палиш отвори всички врати да стане проветрение, че жегата е поне малко да избяга от нея.

        За най-сигурно пробвай да я запалиш късно вечер когато няма слънце или рано сутрин когато все още не я е напекло както трябва.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          При 35-6 градуса температура на въздуха асфалта е нагрят поне до към 50 градуса.Но не виждам много логика в това което казваш колега че от нагряването не ще да пали поне аз не съм имал такива проблеми в жегите.Гледах прогнозата тоя мор ще продължи и другата седмица даже ще се постопли още до към 40г
          Алфа Ромео 147 1,6 Т.Спарк 120 h.p.
          New Alfa GT 1.9 16V JTDm турбосамолет

          Comment


          • #6
            Снощи ходих в 3 часа да я пробвам... въобще не реагира на това ,че съм поставил ключа.
            Като отворя вратата светва таблото докато седна угасва ,поставям ключа и не светва нищо.
            Alfa Romeo 159 JTDm
            Alfa Romeo 155 TS

            Comment


            • #7
              Абе аз снощи писах едно мнение от таблета, ама нещо го няма...

              Вземи си проследи масите от акумулатора към купето и мотора. Дебелите черни кабели. Виж им състоянието и евентуално ги развии и почисти.
              Тая твоята работа е кабелен проблем.
              Бих погледнал и буксата на ЕКУто и бушонните табла - под капака най вече.

              Огледай и за изгорял главен предпазител от тези върху акумулатора. Притегни там болтовете, през които вървят токовете...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #8
                Дано е това, ще го направя по най бързия начин.
                Alfa Romeo 159 JTDm
                Alfa Romeo 155 TS

                Comment


                • #9
                  Намерих сякаш един изгорял бушон под капака /жълт 20 доло в дясно/ нямам идея за какво е !?!
                  Alfa Romeo 159 JTDm
                  Alfa Romeo 155 TS

                  Comment


                  • #10
                    Ако е долу в дясно с номер Ф20 е за подгрева на задното стъкло...

                    Качвам ти на ПДФ само извадка от книжката - частта с бушоните.
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Comment


                    • #11
                      Като ръчкаш - оглеждай и окабеляването КЪМ кутиите с бушони - да не се окаже лош контакт там.
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Comment


                      • #12
                        Колега, утре пътувам към Созопол, ако имаш нужда от нещо да ти взема пиши. Тоя странния шум най-вероятно е от клапите на парното, всеки път като отворя вратата и почват да се разхождат из таблото, нямам идея що така прави...пробвай да вкараш пръст там дето вкарваш ключа и виж дали ще ти изпише на екрана "electronic key not recognized", ако го изпише, проблема е в ключа, ако не - както каза явор кабелчета

                        ---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:56 ----------

                        Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                        Не знам, ама моята вчера след 4-5 часа на слънце не искаше да запали.Светва таблото муша ключа, чакам малко и натискам бутона и тя гасне и така 2 пъти.Това на свободна скорост.След това гледам нещо пише на таблото и при третият път натискам и съединител и тя взе че запали.


                        Ама да знаеш при +35 градуса на слънце става сигурно +40 градуса, датчици и всичко вътре се побърква.Паркирай я на сянка или пък преди да палиш отвори всички врати да стане проветрение, че жегата е поне малко да избяга от нея.

                        За най-сигурно пробвай да я запалиш късно вечер когато няма слънце или рано сутрин когато все още не я е напекло както трябва.
                        Тя винаги иска или спирачка или съединител за да запали, та най-вероятно не си натиснал нито едното затова е гаснела.
                        Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 14:59.
                        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                        ex Alfa 156 1,9 JTD
                        ex Alfa 75 1,8

                        Comment


                        • #13
                          Прегледай си добре и буксите в таблото, че и аз бях така една седмица докато видя, че една букса се е откачила.После като върнах лентата назад разбрах защо се били еднократните проблеми с ел.стъклата и осветлението по таблото- буксата е била пред откачане.Може да ми се смеят , но винаги когато тръгвам на дълъг път или на почивка си нося с мен най необходимите инструменти поне за смяна на пистов ремък и демпферна шайба, които също са при резервната гума.Също така винаги си нося лаптопа с vag кабел за fes.В момента съм в Созопол и можех да отскоча поне да я закачим на fes , но съм в старият град и просто няма излизане с колата, че е страшно с местата за паркиране и стигането до тях!
                          Last edited by stu; d.m.y г., 15:29.
                          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=pesho_kj;1432403]Колега, утре пътувам към Созопол, ако имаш нужда от нещо да ти взема пиши. Тоя странния шум най-вероятно е от клапите на парното, всеки път като отворя вратата и почват да се разхождат из таблото, нямам идея що така прави...пробвай да вкараш пръст там дето вкарваш ключа и виж дали ще ти изпише на екрана "electronic key not recognized", ако го изпише, проблема е в ключа, ако не - както каза явор кабелчета[COLOR="Silver"]

                            Така е ,като бръкна с пръст го исписва този надпис !!!
                            Но като вкарам ключа ..реакцията на колата е все едно съм го мушнал в жабката /никак не реагира/
                            Alfa Romeo 159 JTDm
                            Alfa Romeo 155 TS

                            Comment


                            • #15
                              Тоци бегали според мен, имобилайзера си го разпознава и когато трябва да подаде контакт и не му стига захранването поради лоша връзка някъде
                              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                              ex Alfa 156 1,9 JTD
                              ex Alfa 75 1,8

                              Comment

                              Working...
                              X